Wednesday, November 24, 2010


posting by evan

I Will Be Here - Steven Curtis Chapman



Tomorrow morning if you wake up,
And the sun does not appear….
I… I will be here


If in the dark we lose sight of love,
Hold my hand, and have no fear….
‘cause …I… I will be here


I will be here when you feel like being quiet
When you need to speak your mind,
I will listen….and
I will be here when the laughter turns to cryin'
Through the winning, losing and tryin'
We'll be together….'cause I will be here


Tomorrow morning if you wake up,
And the future is unclear….
I… I will be here
As sure as seasons are made for change,
Our lifetime's are made for years
So, I… I will be here


I will be here and you can cry on my shoulder,
When the new tells us we're older,
I will hold you ….and
I will be here to watch you grow in beauty
And tell you all the things you are to me
I will be here…..


I will be true to the promise I have made
To you and to the One who gave you to me


I…I will be here


And just as sure as seasons are made for change
Our lifetime's are made for years
So, I…..I…will be here…we'll be together


I will be here….



aku akan ada di sini

Besok pagi saat kau  terbangun,
Dan matahari tidak muncul ....
Aku ... aku akan berada di sini

Jika dalam gelap kita kehilangan cinta,
pegang tanganku, dan jangan  takut ....
Karena ... aku ... aku akan berada di sini

aku  akan berada di sini jika bisa membuatmu  tenang
Bila  perlu  katakan apa yang kau pikirkan
Aku akan mendengarkan .... Dan
aku  akan berada di sini ketika tawa berubah menjadi tangis '
melalui rasa senang, kehilangan dan tangisan
kita  akan bersama-sama ... karena aku akan tetap berada di sini.

Besok pagi saat kau  bangun,
Dan masa depan tidak jelas ....
Aku ... aku akan berada di sini
Demi musim yang diciptakan  untuk suatu perubahan,
seumur hidup kita akan menciptakan waktu
Jadi, aku ... aku akan berada di sini

aku  akan berada di sini dan kau  bisa menangis di bahuku
Ketika waktu  mengatakan  usia kita sudah semakin tua,
Aku akan terus Anda .... Dan
aku  akan berada di sini untuk melihatmu  tumbuh dalam keindahan
Dan ceritakan semua hal yang kamu rasakan padaku
aku  akan ada di sini ... ..

aku  akan setia kepada janji yang telah ku ucapkan
Untuk mu dan pada_Nya yang telah menciptakanmu untukku...

Aku ... aku akan berada di sini

Dan musim diciptakan  untuk perubahan
seumur hidup kita akan menciptakan waktu

Jadi, aku ... .. aku ... akan berada di sini ... kita akan selalu  bersama

aku  akan berada di sini ....


0 comments:

visitor blog evan on the days

free counters

share the contents of this blog

please rate my blog

Blog Archive

Archive Blog Evan

hot and eksis

Related Posts Plugin for Blogger...

blognetworks

evan on the days

Followers

evan@2011. Powered by Blogger.

Archive

Other Recent Articles

Feature Posts

We Love Our Sponsors

Subscribe

Enter your email address below to receive updates each time we publish new content..

Privacy guaranteed. We'll never share your info.